Miksi keskustelu ei suju?
Onnistunut keskustelu on kohtaaminen, josta molemmille jää tunne, että minut on nähty ja kuultu. Aidon kohtaamisen tiellä on usein huomiomme, joka keskittyy väärään asiaan.
21kindin kantava ajatus on työelämän uudistaminen. Luomme tuloksellisempia kohtaamisia ja pysyviä muutoksia yksi organisaatio kerrallaan.
Jopa kolmannes yrityksen taloudellisesta tuloksesta riippuu organisaation ilmapiiristä. Toteutamme valmennuksia ja koulutuksia, jotka tähtäävät läsnäoloon, lempeyteen ja tunnetaitojen kasvattamiseen. Ne ovat tulosten tekijöiden työkaluja.
Kuinka teillä kohdataan?
*Adobe Digital Trend Report (2021)
*Harvard Business Review (2017)
*Daniel Coleman. Working with Emotional Intelligence.
Lopputuloksena on näkyvä muutos sekä kohtaamisen kulttuurissa että kaupallisessa tuloksessa.
Sähköinen myynti-ja asiakaspalvelutyö koetaan monessa organisaatiossa haastavaksi erityisesti vuorovaikutuksen näkökulmasta.
Kuitenkin tiedämme, että vuorovaikutustaidot ja kyvykkyys hyödyntää empatia-mekanismeja ovat kriittisiä taitoja etenkin, kun kohtaamiset tapahtuvat sähköisesti.
Oppimista tapahtuu arjessa jatkuvasti ja tämän näkyväksi tekeminen on osa muutosta.
Ketterään oppimiseen liittyen tavoitteenamme on osallistujien reflektiotaitojen sekä arjen oivallusten kasvattaminen esihenkilön tai kollegan toimiessa peilinä oppimismatkalla.
Onnistunut keskustelu on kohtaaminen, josta molemmille jää tunne, että minut on nähty ja kuultu. Aidon kohtaamisen tiellä on usein huomiomme, joka keskittyy väärään asiaan.
Taito kohdata toinen ihminen myötätunnolla ja arvostaen on työelämän uusi meta-taito. Empatiassa taitavat osaajat ovat yrityksille kullanarvoista pääomaa. Myös vuorovaikutus-osaamisen valmentaminen on entistä tärkeämmässä roolissa, kun rakennamme kannattavaa liiketoimintaa ja tulevaisuuden työhyvinvointia.
Maailma – ja yritysmaailma – ovat dynaamisia järjestelmiä. Ne ovat jatkuvan muutoksen tilassa. Markkina on samalla kilpailu. Jotta yritykset pysyvät kilpailussa mukana, niiden täytyy sopeutua ja sopeuttaa toimintaansa.
Olisi kiva kuulla miten voisimme olla avuksi.